1. Saját alapítású pedagógus-továbbképzések
Mindennapi mozgás-öröm a gyermek testi és mozgásfejlődésében az óvodában és az alapfokú nevelés-oktatás alsó tagozatain - 30 óra
Alapítási engedély szám: 9/225/2018
Indítási engedély szám: D/4042/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023. 08. 23.
A továbbképzés célja, hogy támogatást nyújtson az óvodapedagógusoknak és a tanítóknak a mindennapos óvodai foglalkozásokhoz és alsó tagozatos testnevelésórákhoz a kisgyermek mozgásfejlődésének tükrében.
Cél a jogszabályi háttér, valamint a pszichológiai és pedagógiai elméleti ismérvek megismertetése a résztvevőkkel, amelyek elengedhetetlenek a gyermekközpontú neveléshez, és -oktatáshoz.
További cél, hogy a pedagógusok olyan módszertani tapasztalatokat szerezzenek az óvodai és alsó tagozatos testnevelés mozgásrendszerén belül, amelyek támogatják és elősegítik a mindennapos testnevelés szakszerű és tervszerű megvalósítását.
A képzési idő: 30 óra
Pénzügyi és gazdasági kultúra a köznevelési intézményekben - 30 óra
Alapítási engedély szám: 9/224/2018
Indítási engedély szám: D/4041/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023.08.23.
Cél megismertetni a résztvevőkkel a pénzügyi és gazdasági kultúrával kapcsolatos fejlesztési területeket, nevelési célokat és az erre vonatkozó új jogszabályi hátteret (Nat 2012, kerettanterv).
Megismertetni a résztvevőkkel a pénzügyi és gazdasági kultúrával kapcsolatos fejlesztési területeket, nevelési célokat és az erre vonatkozó új jogszabályi hátteret (Nat 2012, kerettanterv).
További cél, hogy a pedagógusok olyan módszertani tapasztalatokat és ismereteket szerezzenek, amelyek támogatják és elősegítik az iskolai pénzügyi és gazdasági nevelést-oktatást.
A képzési idő: 30 óra
Kommunikációs megoldások és konfliktuskezelés a mindennapi pedagógiai gyakorlatban - 30 óra
Alapítási engedély szám: 9/233/2018
Indítási engedély szám: D/4043/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023.09.04.
Cél, hogy tudatosuljon a pedagógusokban azok a konfliktushelyzetek, amelyekkel a szembesülhetnek a mindennapi pedagógiai gyakorlatban.
Tudatosítani a pedagógusokban azokat a konfliktushelyzeteket, amelyekkel a szembesülhetnek a mindennapi pedagógiai gyakorlatban.
További cél, hogy a résztvevő pedagógusok tréninggyakorlatok által, saját élményen keresztül megtapasztalják a konfliktuskezelési technikákat a pedagógus-gyermek, pedagógus-szülő, pedagógus-pedagógus, illetve gyermekek közti helyzetben:
- tárgyalás,
- resztoratív konfliktuskezelés,
- mediáció,
- egyéni megküzdési stratégiák.
A képzési idő: 30 óra
Gyermek- és tevékenységközpontúság – Az óvoda-iskola átmenet, esélyegyenlőség és hátránykompenzáció módszertani támogatása az óvodai nevelésben - 30 óra
Alapítási engedély szám: 9/234/2018
Indítási engedély szám: D/4044/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023.09.04.
A továbbképzés célja az, hogy erősítse a hazai óvodai nevelésben az óvoda-iskola átmenet, esélyegyenlőség és hátránykompenzáció támogatásának módszertanát, jó gyakorlatát.
Cél, hogy a résztvevők részleteiben is megismerjék a pedagógiai program jogszabály által kötelezően előírt, valamint a helyi sajátosságokra építő pedagógiai, szervezeti és működési elemeket, feltételeket.
Cél a család és az óvoda, illetve az óvodapedagógusok és a tanítók kapcsolatának erősítése, az együttműködési formák bővítése és továbbfejlesztése.
További cél, hogy a pedagógusok olyan módszertani tapasztalatokat szerezzenek a kognitív folyamatok tükrében, amelyek támogatják és elősegítik az óvoda-iskola átmenet hatékonyságát a hátrányos helyzetű gyerekek tekintetében is.
A képzési idő: 30 óra
2. Átvett pedagógus-továbbképzések
Konfliktuskezelés a köznevelési intézményekben - 30 óra
Alapítási engedély szám: 9/226/2018
Indítási engedély szám: D/4101/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023. 08.23.
A továbbképzés a konstruktív konfliktuskezelésben nélkülözhetetlen ismeretek, módszerek és ezen keresztül képességek alapjainak megteremtését, jártasságok gyakorlati elsajátítását célozza meg.
Cél, hogy a résztvevők fejlesszék kommunikációs és problémamegoldó képességüket, kreativitásukat, hatékonnyá és minden fél számára kielégítővé tegyék döntéshozó megbeszéléseiket. Gyakorlati tevékenységeken keresztül megismerhessék azokat a módszerek, technikákat, amelyek hozzájárulnak a demokratikus intézményi működéshez
A képzési idő: 30 óra
A lelki egészség megőrzése és fejlesztése az önismeret segítségével - 30 óra
Alapítási engedély szám: 575/53/2017
Indítási engedély szám: D/4100/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2022. 05.02.
A továbbképzés célja, hogy a résztvevők tapasztalatot nyerjenek a sajátélmény-jellegű személyiségfejlesztés terén, és elsajátítsák a személyiség-lélektan alapismereteit, melynek segítségével árnyaltabb, szakszerűbb módon lesznek képesek megismerni és értékelni tanítványaik alapvető személyiségjegyeit. A legfontosabb cél, az önismereti tudatosság megőrzése, növelése mellett az, hogy a résztvevők legyenek képesek tudatosan csökkenteni saját sztereotípiáik befolyását tanítványaik megítélésében, értékelésében. Továbbá segítsék elő tanítványaik pozitív szocializációját az alapvető szociális szerepek és kommunikációs formák játékos gyakoroltatásával. Kiemelt cél, hogy a résztvevők sajátítsák el, és nevelőmunkájukban hatékonyan használják a továbbképzésen tanult kreatív-fejlesztő gyakorlatokat tanulóik adottságainak, képességeinek, érdeklődési köreiknek (önfeltárás, önfejlesztés) kibontakoztatásában.
A képzési idő: 30 óra
A tehetséggondozás elmélete és gyakorlata köznevelési intézményekben - 30 óra
Alapítási engedély szám: 23/337/2015
Indítási engedély szám: D/4099/2018
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2020. 10.09.
A továbbképzés célja, a köznevelési intézményekben dolgozó pedagógusok felkészítése a tehetséggondozásra, a legújabb pedagógiai, pszichológiai ismeretek, kutatások felhasználásával.
A résztvevők ismerjék fel és tudják azonosítani a rájuk bízott gyermekek/tanulók közül a tehetségígéreteket. Legyenek képesek alkalmazni a képzésen elsajátított tehetségdifferenciált diagnosztikai eljárásokat, egyénre szabott fejlesztő módszereket. Az elméleti ismeretek elsajátításával, a módszertan megismerésével és a saját élményű gyakorlati tapasztalatok megszerzésével, a résztvevők váljanak képessé az intézményi tehetséggondozás tervezésére és szakszerű megvalósítására.
Ismerjék meg a tehetséggondozás módszertani kultúráját, és váljanak képessé a mindennapi pedagógiai gyakorlatuk részévé tenni.
A képzési idő: 30 óra
Családpedagógia 6 év alatti gyermekkel foglalkozó szakembereknek - 30 óra
Alapítási engedély szám: 27282/147/2016
Indítási engedély szám: D/3682/2017
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2021. 12. 23.
A továbbképzés célja, hogy a résztvevőknek ismereteket nyújtson a családokkal való hatékony kommunikációról pedagógiai munkaformák közül az egyéni bánásmódról és családkonzultációról. Cél az ismereteik bővítése az egyes kapcsolati munkaformákra vonatkozó elméletekkel, illetve módszertani repertoárjuk gazdagítása, melyekkel még hatékonyabbá válnak a családokkal történő konstruktív beavatkozások tervezésében.
További cél a csoportszobai interakciók elemzéséhez szükséges hatékony kommunikáció megtapasztalása, a hozzátartozó technikák jelentőségének megismertetése a nevelőmunkában.
A továbbképzés célja, hogy a résztvevők hatékonyan alkalmazzák a nevelési- és konfliktushelyzetek során a megismert és elsajátított kommunikációs technikákat. Képesek legyenek gyermek hozzátartozóival partneralapú kapcsolat kialakítására, fenntartására. Ezen kívül a résztvevők legyenek nyitottak a gyermek szűkebb tágabb környezeti hátterének megismerésére, megértésére.
A képzési idő: 30 óra
Érzelmi intelligencia alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban
Alapítási engedély szám: 107/58/2016
Indítási engedély szám: D/4934/2020
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2021. 04. 06.
A képzés célja, hogy bővítse a pedagógusok érzelmi intelligencia témával kapcsolatos ismereteit. Az érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciák fejlesztésével a képzésben résztvevő tanulja meg a különböző kommunikációs szituációkban való viselkedés módját és hatékonyabban legyen képes együttműködni.
A képzésen elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő tudjon azonosulni a hétköznapi cselekmények hátterében meghúzódó lélektani és viselkedési motívumokkal. Legyen képes kontrollálni saját maga, valamint környezete gondolkodásmódját, viselkedését és hangulati zavarait adott szituációban és legyen képes ezt hasznosítani nevelési-oktatási intézménye mindennapi működésében. A program segítse hozzá a résztvevőket, hogy legyenek képesek érzéseiket kontrollálni, és másokat eredményesen motiválni.
Cél, hogy mindezek alapján tudják tervezni további pedagógiai tevékenységüket.
A képzési idő: 40 óra
Memóriatechnikák és alkotó tanulási módszerek alkalmazásának lehetőségei
Alapítási engedély szám: 575/45/2017
Indítási engedély szám: D/4932/2020
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2022. 04. 20.
A résztvevők szerezzenek pedagógiai gyakorlatukban alkalmazható ismereteket a tanulási részképességek fejlesztéséről, a tanulási folyamatban hasznosítható memóriatechnikákról, a vizuális vázlatkészítési struktúrák felépítéséről és az alkotó tanulási módszerek kialakításáról.
A képzési idő: 30 óra
IKT eszközök a tanítás-tanulás szolgálatában a tanórán
Alapítási engedély szám: 9/282/2018
Indítási engedély szám: D/4935/2020
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2023. 10. 17.
A továbbképzés célja, hogy a képzésben résztvevők olyan IKT ismeretekre tegyenek szert, melyekre alapozva hatékonyabban tudják fejleszteni a tanulók készségeit és képességeit. Ismerjék az interaktív tábla, a projektor és a hordozható számítógép használatát, valamint azokat a módszereket, amelyek lehetővé teszik az IKT eszközök használatát tanórákon.
Tudjanak ezen eszközök és módszerek, valamint a prezentáció készítés és az Internet felhasználásnak segítségével óravázlatot összeállítani, IKT eszközökkel támogatott tanórát tervezni, előkészíteni és megtartani. Együtt tudják használni a kooperatív módszereket és az IKT eszközöket a tanítás előkészítésében és lebonyolításában.
Legyenek olyan ismeretek birtokában, amelyek alkalmassá teszik őket újabb IKT eszközök és módszerek befogadására, folyamatos önképzésre.
A képzési idő: 30 óra
Projektpedagógia - az élményszerű tanulás módszere
Alapítási engedély szám: 12/109/2019
Indítási engedély szám: D/4933/2020
Az alapítási engedély érvényességének dátuma: 2024. 05. 17.
A résztvevők szerezzenek pedagógia gyakorlatukban alkalmazható ismereteket a projektpedagógiai módszerekről, a pedagógiai projektben alkalmazható tanulásszervezési eljárásokról, a kapcsolódó kompetenciafejlesztési lehetőségekről!
Ismerjenek meg konkrét példákat a különböző projekt-típusok gyakorlati megvalósulásáról.
Váljanak képessé a saját szakterületüknek megfelelő témában, kollégáikkal és tanítványaikkal együttműködve pedagógiai projekteket tervezni és megvalósítani konkrét tanulási folyamatokban!
A képzési idő: 30 óra
Képzési kínálatunkat folyamatosan bővítjük oktatóink észrevétele és tapasztalata, illetve ügyfeleink igényei alapján.
Tevékenységünk középpontjában mindig a partnerközpontúság és a képzések kiemelkedő színvonalú lebonyolítása áll, mindezidáig 45 pedagógus továbbképzés lebonyolítását végeztük eddig 659 elégedett résztvevővel.
Pedagógus továbbképzések elégedettségmérésének éves átlageredményei
Elégedettségmérők évenkénti összesítése
2016: –
2017: –
2020
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Helye: 1037 Budapest, Jablonka út 103.
Ideje: hétfőtől – péntekig 9:00 – 17:00 között
A felnőttképzési tevékenységünkkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás részeként
- képzési programok
- panaszkezelés
- szolgáltatások igénybevétele
- ügyfélszolgálati rend
megtekinthető, ügyfélszolgálati időben H-P 9:00 – 17:00 között előre egyeztetett időpontban (1037 Budapest, Jablonka út 103.)
E-mail: ugyfelszolgalat@learni.hu , kepzes@learni.hu